
Krize su konstatnta savremenog poslovanja. Organizacija koja se ne bavi kriznim menadžmentom, u startu se nalazi u problemu. To je prvi znak, da nije otporna na negativne događaje.
Različiti su izvori kriza (finansijska, nedostatak ljudskih resursa, nizak nivo bezbednosti, ugrožavanje životne sredine, isl) kao i manifestacije (loše poslovanje, gubici, napuštanje zaposlenih, česta protivpravna delovanja, isl).
Nakon usaglašavanja sa menadžmentom, pristupa se implementaciji u sistem poslovanja organizacije.
Organizacija formira krizni tim, koji se u načelu sastoji od sledećih lica:
- Direktor – rukovodilac kriznog tima
- Direktori nižih organizacijskih celina;
- Stručna lica za bezbednost ili menadžeri bezbednosti
- Lice za administraciju
- Eksterno lice za konsalting (po potrebi).
Treba imati u vidu, da krizni tim radi svakodnevno i u normalnim uslovima, kroz svakodnevno poslovanje. Na takav način, se vrši usaglašavanje poslovanja u normalnim okolnostima sa potrebama u kriznim okolnostima. Smanjena su iznenađenja i štete, a odgovor na sve pretnje brz i efikasan.
Ekspertski tim S4 GloSec Globalna bezbednost doo ima dugogodišnje iskustvo i primenjiva znanja za uvođenje sistema kriznog menadžmenta.
Ekspertski tim se praktično „sjedinjuje“ sa organizacionim procesima organizacije, identifikuje kritične procese i tačke. Permanentna komunikacija sa internim odgovornim licima za procese, rezultuje potpunim upoznavanjem procesa. Nakon toga, tim pristupa generisanju predloga za uvođenje sistema kriznog menadžmenta.