Savremeni poslovni sistem, u dinamičnom poslovnom okruženju, mora da bude u najvećoj mogućoj meri posvećen, osnovnom biznisu, jer od toga zavisi njegov opstanak i razvoj. Praksa je u savremenom poslovanju, da poslovni sistemi - organizacije, manju pažnju posvećuju poslovima bezbednosti. Preciznije, usmereni su na pronalaženje povoljnog i pouzdanog pružaoca usluga iz određene oblasti. Obično se pristupa rešenju problema izvršavanja poslova u oblasti bezbednosti, tako što se zaposle lica ili se angažuju eksterne organizacije sa licencom. U oba slučaja, vrši se segmento obavljanje samo ugovorenih odnosno zahtevanih poslova.
Integracijom poslova bezbednosti u jednom licu vrši se optimizacija i povećanje efikasnosti, sa dobijanjem nove vrednosti. Nova vrednost se ogleda u činjenici, da angažovano lice, vrši analizu dobijenih i prikupljenih podataka i na osnovu njih izvodi zaključe o stanju bezbednosti organizacije.
Ugovorene usluge iz određenih oblasti (bezbednost i zdravlje na radu, zaštita od požara, zaštita od udesa, smanjenje rizika od katastrofa, zaštita informacija, zaštita podataka o ličnosti, itd), ostaju i dalje na snazi, ali se kroz analizu podataka na višem nivou, dolazi do konkretnih saznanja o stanju i rezultatima u toj oblasti.
S4 GloSec Globalna bezbednost poseduje respektabilne kapacitete za pružanje integrisanih usluga bezbednosti. Vršimo redovno prikupljanje podataka, analizu stanja, obaveštavanje menadžmenta, predlaganje mera za rešavanje problema, praćenje rokova i kvaliteta izvršenja usluga, obuka zaposlenih za rad i postupanje u različitim situacijama, itd. Određujemo lice, sa iskustvom u oblasti pružanja usluga iz oblasti bezbednosti, zaduženo za privredni subjekat.
Rezultat, mesečni izveštaji menadžmentu o stanju poslovanja sa aspekta pojedinih oblasti bezbednosti. Dostavljanje izveštaja se može prilagoditi I poslovnoj politici organizacije.